HTML

Friss topikok

Ezért utálom a...

Közösség

Ezért utálom a Fideszt!

2014.02.07. 02:35 Ki volt öntve a víz valahol a konyhában

Gyűlöletem kezdete a 90-es évek elejére datálható. Még javában uralkodott nagy, nemzeti Hóbaglyunk (Boross Péter), amikor ez a narancsszínű undormány már az ártatlan gyermekek felé is elkezdte nyújtogatni rettenetes csápjait. Általános iskolás voltam, de - talán kissé megszállott módon, és köszönhetően az Uborka című "politikai salátának" - egész jól képben voltam az akkori politikai élettel kapcsolatban. Tudtam, mely pártok jutottak be a parlamentbe, sajnáltam az Agrárszövetséget, én is haragudtam Antall Józsefre azon az ominózus vasárnap estén.

Történt aztán, hogy egyik barátom egy narancsszínű fideszes kitűzővel állított be az iskolába. Bizony, maga Orbán Viktor ajándékozta ezt neki, és még a kis fejét is megsimogatta. Ez a találkozó akkora hatással volt rá, hogy minimum két választáson be is húzta az ikszet a "nemzeti" oldalra. Én még akkor nem határoztam el, hogy "csakazértse" fogok ilyet tenni. Akkor még nem sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni...

Na de lássuk, azóta mivel sikerült ennek a Fidesz nevű borzadálynak kivívnia nem kifejezetten megtisztelő utálatomat.

Megosztás

Hosszú órákig lehetne sorolni, mivel igyekeztek és igyekeznek a mai napig megosztani a népet. Oszd meg és uralkodj? Inkább úgy mondanám: oszd meg, és mosd ki az agyát. Már a másik felének, amelyiket sikerült meghülyítened.

Arra talán sokan emlékeznek, amikor a 2002-es választás első fordulója után azt mondták: aki velük van, az ő győzelmüket akarja, az viselje a kokárdát, ezt a szép - akkor még nem szitokszóként értelmezendő - nemzeti jelképünket március 15-től egészen a választás napjáig, ami április 7-ére volt kiírva. Ezzel máris megutáltatták pár millió emberrel e szerencsétlen háromszínű szalagot .

"A haza nem lehet ellenzékben!" Mondta Orbán Viktor pár héttel a 2002-es vereség után. Ezzel gyönyörűen szembeköpve mindenkit, aki nem rájuk szavazott. Mert ők a haza, a nemzet... Kifordul az ember bele.

Úgy általában véve is felfedezhető egyfajta kiválasztottság érzet a fidesz-szimpatizánsokban. Egy olyan "vagyunk mi, és vagytok ti" üzenet jön belőlük, ami jelképezi azt, hogy itt magyarnak csak az számít, aki a "nemzeti oldal" véleményét osztja.

Köpönyegforgatás

Erre is fel lehetne sorakoztatni számtalan példát. A Fidesz kezdetben inkább liberális, mint jobboldali-"nemzeti" pártként definiálta magát. Egyesek szerint a parlamentben elhangzott egy "Csuhások, térdre, imára!" mondat is Orbán szájából, de erre nincs perdöntő bizonyíték. Az viszont egyértelmű volt, hogy a párt határozottan az egyházakkal szemben pozícionálta magát. „Vannak-e garanciák arra nézve, hogy az egyházak nem avatkoznak be
közvetlenül a politikai életbe?” - kérdezte Orbán 1991-ben.

Ma már elképzelhetetlen, hogy ilyet merészelne. Valamikor '94 körül történhetett a nagy pálfordulás, és ettől fogva kedvenc narancsosaink - természetesen a szavazóbázis gyarapításának érdekében - egyre inkább kezdik rátenni a mancsukat az ország könnyebben befolyásolható, úgynevezett hívő rétegére. Így lett szép lassan istenhitből orbánhit. Sajnálatos módon az egyházak állami támogatásának mértéke nemhogy töretlen, de egyenesen emelkedő tendenciát mutat. Ráadásul elszámolniuk sem kell a pénzzel... Na erről lehetne egyet népszavazni: "Egyetért-e Ön azzal, hogy az egyházak továbbra állami pénzből tartsák fenn (szedjék meg) magukat, avagy éljenek meg a híveik által felajánlott pénzből?" Na és nem utolsósorban: el a kezekkel az iskoláinktól!

Bunkóság

Én még elegánsan győzni/veszíteni tudó fideszest nem láttam. Lehet, hogy van ilyen, de jól rejtőzhet valahol. Ha győznek egy parlamenti választáson (eddig kétszer volt erre példa), máris megy a melldöngetés, hogy végre " Nemzeti Kormány Lett A Magyar Népnek" egy igazságos szavazáson. Ha buknak (választási esélyesként ez eddig szintén két alkalommal fordult elő): "Követeljük a szavazatok újraszámolását! Választási csaláááás!!!" Hol van ehhez képest az MSZP ócska narancsos buktája 2006-ból.

Egyes ellendrukkerek szájából is hallani, hogy bizonyos Pokorni Zoltán a normálisabb fideszesek közül való. Ha a normális ember fogalma azt jelenti, hogy a neki nem tetsző riporteri kérdésre fürdőskurvaként reagálunk, akkor valóban az. Íme egy közös jelenete Kálmán Olgával az ATV Egyenes beszéd című műsorából:


Az is sokat elmond egy párt embereiről, ahogy kaján vigyorral élnek vissza a "választópolgárok felhatalmazásával". Be lettek szavazva a parlamentbe, és innentől kezdve mi vagyunk őértük. Újságírók akarnak itt mindenféle kérdéseket feltenni? Kik ők hozzám, a kétharmaddal megválasztott parlamenti képviselőhöz képest?

A 444.hu remek kis összeállításában látható, mekkora a sötétség a Fidesz bugyraiban. Rendben van, hogy holmi képviselőcskék, miniszterek nem gondolkodhatnak önállóan, de ki lehetne ezt kulturáltan is fejezni.

Kedvencem a parasztok között sötét bunkónak számító debreceni polgármester, Kósa Lajos reakciója egy RTL klub által feltett, szokatlanul "pimasz" kérdésre:

Hoppá, Lajoska elfelejtette, hogy nem a debreceni lakájmédia munkatársával áll szemben.

Cinizmus

Felsőbbrendűség és pökhendiség uralkodik a Fidesz padsorai között. Ők kérem szépen már valakik. Letettek valamit az asztalra. Jár nekik a képviselői és még ilyen-olyan költségtérítés, laptop, miegymás. Nem csoda, ha lenézik azokat, akik nem voltak ennyire "ügyesek".

Lázár Jánosnak volt bőr a képén ezt mondani: "Akinek nincs semmije, az annyit is ér." Örömteli, hogy neki bejött az élet, és nem kell a versenyszférában nap mint nap bizonyítania rátermettségét. Büszke lehet rá az őt polgármesteri székbe ültető hódmezővásárhelyi lakosság.

zsigamarcell.jpgMásik kedvencem a miskolci Zsiga Marcell. Szállóigévé vált mondata: "Biztosan meg lehet élni 47 ezer forintból. Biztosan meg lehet élni 47 ezer forintból. Igen. Azt hiszem, igen."

Ez a szerencsétlen nyomorult annyit sem adott a látszatra, hogy képes volt "véletlenül" két helyről is költségtérítést felvenni ugyanarra a célra, majd közpénzből leaszfaltozni azt az utcát, ahol a telke van - de csak a telekig, hadd járjon továbbra is mocsokban az utca másik, szerencsétlenebbik fele, azok, akik nem kapartak ki maguknak zsíros alpolgármesteri állást.

Az, hogy gazdaság terén sem hasít különösebben ez a kormány, mindenki érzi a saját bőrén. Legfeljebb ha fideszhívő, másokat tesz felelőssé. Még 2010-ben, a kampány alatt hangoztatták nagy mellénnyel: "Megvédjük a magánnyugdíjakat!" Köszönjük szépen, sikerült is megvédeni mindet, na kitől? Persze, hogy a jogos tulajdonosoktól, vagyis tőlünk. Ami mára szépen el is fogyott. Na erről mikor ír majd az MNO, Heti Válasz, mikor számol be róla a seggnyaló Hír Tv, ahelyett, hogy zugkocsmákat nyomjon fel?

Birkanevelde

A Fidesz nem szereti a gondolkodó embereket. Eleve irtózik attól, hogy bárki bármilyen döntését, eszméjét megkérdőjelezze, lásd újságírók, letiltott Puzsér-interjú, külföldi szakemberek lehülyézése - a témához kapcsolódó érvek nélkül stb.

Nekem se miniszterelnök, se parlamenti párt ne mondja meg, hogy hány gyerekem legyen, mehetek-e külföldre dolgozni... Na itt álljunk még meg egy pillanatra. Bár nem a Fidesz, annál inkább a farkincájába kapaszkodó KDNP emberéről van szó, az alábbi eset tökéletes példája annak, hogy a kormánypártok hülyére veszik itt a népet. Bizony Azbej Trisztán, a KDNP ifjúsági szervezetének alelnöke, és a Gyerehaza Alapítvány alapítója Izraelbe ment dolgozni.

Ejtsünk még szót a Bencsik András nevével fémjelzett Birka, akarom mondani Békemenetről. Milyen szép is az, ha sikerült párszázezer agyatlant meghipnotizálnunk, akiknek nem az számít, hogy mit mondanak odafent, hanem az, hogy kik mondják. Ha a Fidesz mondja, akkor nemzeti igazság, de ha a csúnya bukott "balodal" jön ezzel, akkor csak a vesztünket akarja. Csak füttyent a párt, és ezek menetelnek. Hova, s miért? Arra nemigen tudnak válaszolni, mert szerelmesek Viktorba.

Nagy itt a baj, emberek.

344 komment · 2 trackback

Címkék: politika fidesz ezért utálom

A bejegyzés trackback címe:

https://ezertutalom.blog.hu/api/trackback/id/tr515801048

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Putyint akarja átverni az LMP balhékirálynője? 2014.02.07. 13:52:54

. "Sto Paks" díszeleg Szél Bernadett pólóján, vagyis, kérünk még 100 Paksot. A felirat ezt jelenti kb. az összes szláv nyelven. A második sorban a "Paks Top" üzenet olvasható, amit akár "Paksot a csúcsra" üzenetként is fordíthatunk. Putyint akarja át...

Trackback: Mutatjuk, miben menjen szavazni a rejtőzködő, félős baloldali 2014.02.07. 13:52:11

. Így álcázd magad, ha félsz, hogy a Fidesz pribékjei kiszúrják a szavazókör felé tartva a politikai preferenciádat! „Ha félnek, megteszik-e akár azt, hogy felvesznek egy narancssárga pólót, kitűznek egy I love Fidesz jelvényt, tesznek egy narancsot ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vilmos Sándor 2014.02.07. 19:59:36

Kedves ismeretlen fideSSpatkány birkaürülék, amely orbánuszfényező gyalázkodásokat ír nekem.
Nem vitatkozom. Nincs kivel...

J.László 2014.02.07. 20:04:22

@zobod:
Nem lennék a románok helyében.

2llkedő 2014.02.07. 20:05:20

@J.László: A haza nem lehet ellenzékben!
Alakítsatok polgári köröket, hogy ha kell, együtt mozdulhassunk.

Balt 2014.02.07. 20:05:53

Azt hiszem mindent elmond, hogy utálod a kokárdát, de kár ezt a fideszre fogni. Emlékszünk még H. Kovács slusszpoénnak szánt teátrális kokárdatűzésére a 2002-es pártelnöki vitáról, ahol is Pokorni csak annyit mondott halkan: "Na látja, Elnök úr, ez ilyen egyszerű. Ha úgy érzi, ki kell tűzni a kokárdát." (Nem tudom, a korabeli spin doctora, Gál J., Szigetvári, vagy maga Gyurcsány mit gondolt: Pokorni majd a mellére térdelve tépi le róla?)

Magyarul: ez szimpla önkirekesztés. Nem kell sminkelni, előbbre tartotok a magyarságnál bármit. "Egyéni szabadságjogokat" (önző hedonizmust), "globalista multikultit" (nemzetközi tőkés- és munkásmozgalmat), a pártot, a népet (leszarjátok), de önérzetesen "ki vagytok rekesztve".

2llkedő 2014.02.07. 20:07:57

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !"

SOHA TÖBBET DIKTATÚRÁT!

Vén Csataló 2014.02.07. 20:09:18

@félázsiai 2llkedő: Hát csak arra, hogy mekkora morális hullák és nullák vagytok. Az idézett elmebeteg ma nálatok a lista harmadik helyén áll. Hát ezért nem (sem) kell foglalkozni a hisztériázásotokkal. Semmiféle alapotok nincs rá, hogy moralizálgassatok. Semmi. Akkora rakás szar a referenciátok emberségből, tisztességből, szakértelemből, hogy 4 év Fideesz kormányzása sem bírta elfújni a bűzét. Ócska, velejéig korrupt, gyökér és csicska társaság voltatok kormányon. Csicskából is a legrohadtabb csicska: a stréber csicska, aki az anyját is eladja kilóra csak hogy vele fotózkodjon valami "nyugati" potentát.
És pont leszartátok, hogy az akkori ellenzék mit szeretne máshogy. Akkoriban még jó volt többségi elvű demokrácia. Mostanában, ellenzékben már a konszenzusos modellt támogatjátok. Mostanában már csakis az a demokrácia, ahol a kisebbséggel is meg kell egyezni. De egyetlen példát sem tudtok felhozni, hogy hatalmon ti valaha is figyelembe vettétek volna az ellenzék álláspontját. Mint minden mást, a konszenzusos modell bevezetését is is elkúrtátok. Hát most nem kaptok mást, csak azt amit érdemeltek. Úgy mérnek nektek, ahogy ti mértetek másoknak. Mene, mene, tekel, ufarszin.

2llkedő 2014.02.07. 20:09:53

@Balt: "de önérzetesen "ki vagytok rekesztve"."

Mivel aki nem nyalja Piktor seggét, az ellenség.

2llkedő 2014.02.07. 20:10:30

@Vén Csataló: Szánalmas ez a vergődésed!

2llkedő 2014.02.07. 20:15:34

@Vén Csataló: "De egyetlen példát sem tudtok felhozni, hogy hatalmon ti valaha is figyelembe vettétek volna az ellenzék álláspontját."

Összekevered a szezont a faszommal!

Nem az a lényeg, hogy mennyire veszi figyelembe a hatalmon lévő az ellenzék véleményét, hanem az, hogy az ellenzék nem gáncsolja a kormányzat ténykedését.

A kormányzat pedig nem mond homlokegyenest mást, mint amit ellenzékben mondott.

"""Jézus egyik legszilárdabb tanítása szerint, (ami egyébként szinte minden tanításban megjelenik) ne tegyél olyat másokkal, amit nem szeretnél, hogy mások tegyenek veled.

Figyeled meg az életed, hányszor szeged meg ezt.

Bosszú, szemet-szemért, nem kibúvó!"""

2llkedő 2014.02.07. 20:16:29

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

" A Nép 2/3 elégedett a Kormánnyal! "

Ezt igazolni is tudod, vagy csak egyszerűen hazudsz, mint Piktorod?

_most_ 2014.02.07. 20:18:54

én a fideszben legjobban az állandó, mindenhonnan folyó, tolakodó propagandát utálom, azt hittem a szocializmus bukásával mindörökre véget ért az ilyen szintű pártpropaganda, utálom, hogy hülyének nézik az embereket és azt hiszik ha ezerszer elmondják, hogy az ország jobban teljesít, akkor az igazzá válik, utálom, hogy korlátozzák a demokratikus jogokat, mindenhova a saját embereiket ültetik, mindent irányítani akarnak, és ki ellentmond vagy csak lelkesedni rest, gyűlölik, mint a pestisest.

zobod 2014.02.07. 20:20:19

@J.László: Magyarország szerencséje hogy van egy elég komoly fizetési mérleg többlete. Romániának pl. nincsen ilyen, pl. 2011-ben a GDP -4,4%-a volt, ha nem is ennyire durván de még most is deficitük van pár száz millió euro már csak, az igaz. Ha nőne a fogyasztásunk, vagy a beruházások, akkor egyébként nekünk sem lenne ennyire stabil a helyzetünk. A gazdaságszerkezetünk olyan, hogy akár a beruházás, akár a fogyasztás nő, akkor az import is ugrani fog. Ha az eltűnő külker többletünk miatt negatív lenne a fizetési mérlegünk + itt a nyakunkban a brutál adósság, akkor villámgyorsan vissza kellene jöjjön az IMF...

2llkedő 2014.02.07. 20:20:20

@_most_:
""""Kikhez kell a propagandának szólnia?

A művelt intelligenciához, vagy a kevésbé képzett tömegekhez?
Mindig csak a tömegek felé kell irányulnia!

A propaganda feladata nem az egyesek tudományos kiképzése, hanem a tömegnek bizonyos tényekre, eseményekre, szükségszerűségekre stb. való figyelmessé tétele úgy, hogy azok jelentősége a tömeg érdeklődésének középpontjába kerüljön.
Minden propagandának népszerűnek kell lennie és szellemi színvonalát a felvilágosítandók legkevésbé képzett rétegének befogadóképességéhez kell szabni.
Minél nagyobb az a tömeg, amelyre hatást kell gyakorolni, annál kevésbé legyen magas a propaganda szellemi színvonala. Ha tehát a propaganda a háborúban való kitartás fokozását célozza, és éppen ezért az egész népre irányul, a túlságosan magas szellemi előfeltételek kerülésére a legnagyobb gondot kell fordítani.
Minél kisebb a tudományos tehertétel és minél inkább a tömeg érzelméhez szól a propaganda, annál átütőbb az eredmény. Ez a propaganda helyességének és helytelenségének legkitűnőbb fokmérője, és semmi szín alatt sem egynéhány tudósnak vagy esztétikai ifjoncnak a kielégítése.
A tömeg befogadóképessége nagyon korlátolt, értelme kicsiny és éppen ezért nagyon feledékeny. Ezekből a tényekből kifolyólag tehát minden hathatós propaganda csak néhány pontra kell, hogy szorítkozzék. Ezt a néhány pontot és néhány tételt addig kell vezérszavakban ismételni, amíg az utolsó is megérti ebből a szóból azt, amit akarunk. Mihelyt az ember ezt az alaptételt feláldozza és sokoldalú akar lenni, akkor a hatás elaprózódik, mert a tömeg a nyújtott anyagot sem megérteni, sem megemészteni nem tudja. Ezáltal azonban az eredmény is tovább gyengül mígnem végleg elmarad.""""

J.László 2014.02.07. 20:20:52

@félázsiai 2llkedő:
Akkor szoktam szétesni a röhögéstől, amikor az egyébként fanatikus keresztényellenes bolsevisták végső érvként keresztényi elvekre hivatkoznak. Nincs még egy ilyen képmutató, aljas bagázs, mint ti.

2llkedő 2014.02.07. 20:22:27

@J.László: Ki az a ti? Ja? Aki nem nyalja Piktor seggét? Értem!

_most_ 2014.02.07. 20:31:55

ja és még utálom a tahó fideszes kommentelőket is, nem tudom hogy azért tahó valaki mert fideszes vagy azért lesz valaki fideszes mert tahó, de hihetetlen milyen stílusban tud megnyilvánulni a fideszes kommentelők többsége, folyamatosan fröcsögnek, gyűlölködnek, nem keresik a jót, imádott pártjuknak 2/3-ja van és még ilyenkor csak azzal vannak elfoglalva, hogy gyűlölködjenek, ezeknek tényleg pokol lehetett az elmúlt nyolc év.

2llkedő 2014.02.07. 20:40:06

@boxorka: "Szopogasd kádár et. csontjait, úgyis nálad vannak."

A koponyája Piktorodnál van.

Behajtó70 2014.02.07. 20:41:33

Ritkán olvasni ilyen ostoba embertől ennyi féle hülyeséget! Tényleg kuriózum. Attól nem fordul ki a bele, hogy az mszp gyakorlatilag bevallotta, hogy milyen csaló elemekkel tűzdelte tele gyűlöletkampanyát 2002-ben, milyen hazugságokkal 2006-ban.

Egy tanulatlan, ostoba bunkó vagy.

Behajtó70 2014.02.07. 20:43:43

@_most_: keresik a jót....nem olvastad milyen blogan írogaszt, te marha? Nem erzed, hogy a bejegyzés az, ami fröcsö es csöpög az ostoba hazugságoktól?

Nem, mi?

Te fajankó, te.

Behajtó70 2014.02.07. 20:44:24

@félázsiai 2llkedő: a falon átsütő ostobaságotoktól!

P.Freddy 2014.02.07. 20:45:29

@félázsiai 2llkedő:

Így van! A Haza a következőkből áll:

- Orbán Viktor
- Lázár János
- Simlicsicska Lajcsicska
- Selmeczi "hú befostam" Gabriella
- ... a többi Fideszes seggfej
- Fidesz szavazók

Aki ezeken kívül van, azok NINCSENEK BENNE A HAZA fogalmában!!!

Mindenki másnak KUSS, vagy megkeserülitek!!!

Vén Csataló 2014.02.07. 20:46:10

@félázsiai 2llkedő: A tökéletes és végzetes alkalmatlanságotok pregnáns bizonyítéka volt, hogy a parlamenti többség birtokában a kisebbségben lévő "csúnya" ellenzékre akartátok fogni a bénázásotokat. Ha ennyire béna balfaszok vagytok, akkor minek akartok kormányra kerülni? Fel kellene fogni, hogy eljárt felettetek és az ócska komcsi-libsi hatalomtechnikáitok felett az idő. Egyszerűen semmilyen vonatkozásban nem vagytok ellenfél a kormánypártoknak. Annyira vagytok alkalmasok, hogy televonyítsatok egy ilyen nyamvadt blogot. De ezzel vége.

És jegyezd meg öcsi: nem én vergődök, hanem ti vergődtök. Nem én vonyítom tele a blogszférát, hanem ti. Ti szövetkeztetek úgy, hogy a vezetőitek csak a pillanatra várnak, hogy elvágják egymás torkát. S mivel Gyurcsányi eftárs máris nekiállt lenyomni Mesterházy és Bajnai eftársakat én már csak egy kávét kérek.

2llkedő 2014.02.07. 20:46:19

@Behajtó70: Mondjuk amit írtál, az egy magas színvonalú böfögésnek megfelelő. Kedves egészségedre!

2llkedő 2014.02.07. 20:48:16

@Vén Csataló: Látod, bemutattad saját magad azt, amiről a poszt szól! Gratulálok a kimagasló teljesítményedhez!

VAN MASIK 2014.02.07. 20:51:06

░░█░██░█

2llkedő 2014.02.07. 20:55:02

@Vén Csataló:
""""4. A nép lelkét csak akkor sikerül megnyernünk, ha saját célunkért folyó pozitív küzdelmünkön kívül egyúttal tönkretesszük céljaink ellenségeit is. A nép az ellenfél
könyörtelen megtámadásában a küzdelem jogos voltának bizonyítékát, míg az ellenféllel való megalkuvásban a bizonytalanság jelét látja.
A nagy tömeg csak alkotó része a természetnek, és nem képes megérteni azt, ha olyan emberek fognak kezet egymással, akiknek nézetei merőben ellentétesek. A természet ui. azt kívánja, hogy az erősebb győzedelmeskedjék, és a gyengébb elpusztuljon, vagy pedig feltétel nélkül adja meg magát.
A nagy tömeg nacionalizálása csak akkor sikerülhet, ha népünk lelkiségéért folytatott pozitív harcunk mellett népünk nemzetközi megrontóit kiirtjuk.""""

Mr. Mojo 2014.02.07. 20:55:33

Azért ilyenkor nem kis öröm önt el. A hosszú évek során odáig süllyedtem, hogy a fideszre fogok szavazni, de amikor látom ezt a sok fröcsögő kis fasszívó ballib dögevőt, olyankor kezdek komolyan boldog lenni. Nyomorékok, szopni fogtok... :) Örülök nektek, nemsoká majd bizonygathatjátok egy kis ideig, hogy rohattország, ostoba magyarok, ti bezzeg a baloldalra szavaztatok. Olyan szar, annyira borzasztó ez a "miért utálom, gyűlölöm"-dolog. Hihetetlen. Még jó, hogy én azért nem ott lent úszkálom a pöcegödörben, mint ti. Csak egyszerűen természetesen lenézlek titeket, és szánakozást érzek. Ezek vagytok ti. Pfeeejj.. :)))))))))))

2llkedő 2014.02.07. 20:56:57

@Mr. Mojo: Kicsi felsőbbrendű lényecske!

Mr. Mojo 2014.02.07. 21:02:23

@félázsiai 2llkedő: Nem vagyok kicsi, de a csicska fajtádnál természetesen jóval felsőbbrendű vagyok. Tekintsd leereszkedésnek, hogy a ti hangnemetekben szólok alantas fajtátokhoz.

2llkedő 2014.02.07. 21:03:16

@Mr. Mojo: Tán csak nem nemzeti szocialistának teccik vanni?

2llkedő 2014.02.07. 21:04:31

@Mr. Mojo: Egyébként pedig éppen rólad is szól a poszt. Ez a fidesz.

susu64 2014.02.07. 21:04:55

"Gyűlöletem kezdete", így indul a blog. És kb. ennyi, a gyűlölet. "Mi sokkal jobban gyűlölünk benneteket, mint ti minket!" Ezt Kornis mihály írta, 1993 - ban az ÉS - ben. Ezek vagytok ti, "demokraták". Csak gyűlölni tudtok és erre építitek összes mondanivalótokat. Szánalmas szellemi, lelki szegénylegények.

2llkedő 2014.02.07. 21:06:06

@susu64: Mitől demokratikus a fidesz?

Peterpapo 2014.02.07. 21:08:52

@high up!:

Annyira szép, amit leírtál, csak nincs realitása. Aki nem megy el szavazni, az is hozzá járul az örökletes dinasztia uralmukhoz, hiszen nincs benne az alaptörvényben, hogy 50 százalék alatti részvételnél senki sem alakíthat kormányt, hanem mondjuk szakértői kormányt kellene összeállítani. Az elmúlt 24 év alatt ez a két nagy párt maradt meg, mert a baloldalon maguktól, a jobboldalon Fidesz segítséggel olvadtak el a pártok. Ezen a kettőn kívül még talán a Jobbikra lehetne szavazni, de attól mentsen meg minket az Isten. Ha 24 év alatt más párt, vagy tömörülés nem volt képes kifejlődni, amely alternatívát nyújthatna e két ország romboló párt ellenében, akkor miből gondolod, hogy a következő 4 évben ez meg fog történni? Jelenleg valóban van egy LMP, amely talán megtenné a lépéseket az elszámoltatás felé, de sajnos annyira kis erő, hogy nem tudják megtenni és ahogy az előre jelzések mutatják négy év alatt sem sikerült nekik annyi szimpatizánst szerezni, hogy elmondhassuk, ők jelenthetnék 2018-ban a dinasztiák végét. És még valami. Azt írtad nyugaton a vesztes pártoknak kiteszik a teljes udvarháztartását. Orbán Viktor eddig háromszor bukott hatalmasat és egy-két kivételtől eltekintve még mindig ott van a teljes udvartartásával. Miből gondolod hogy ez a jövőben megváltozna? Szerintem azok a beidegződések, amik benne vannak az emberekben, csak 2-3 generáció múlva fognak lecsökkenni oly mértékben, hogy jelentősebb változás történhessen e téren ebben az országban.

P.Freddy 2014.02.07. 21:10:10

FIDESZ == HAZA
FIDESZ == HAZA
FIDESZ == HAZA

A HAZA NEM LEHET ELLENZÉKBEN!!!
A HAZA NEM LEHET ELLENZÉKBEN!!!
A HAZA NEM LEHET ELLENZÉKBEN!!!

Mr. Mojo 2014.02.07. 21:10:34

@félázsiai 2llkedő: Nem kell ahhoz már nemzeti szocialistának lenni, hogy az alja proli csürhénél felsőbbrendűbb legyen valaki. Minden normális ember felülemelkedik ezen a szar kis kicsinyes faszverő társaságon. Nem t'om mi a fidesz szerinted, meg gecire nem is érdekel. Én ÉN vagyok. Jajjj, ugye most nem "gyűlölsz"??? :) A különbség annyi, hogy engem felkereshetsz, ha már ilyen nagy arcod van, én nem egy párt vagyok, és akkor lehet beszélgetni. Garantálom, hogy meg tudlak győzni... :)

Peterpapo 2014.02.07. 21:12:17

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Pedig pontosan úgy volt, hogy a Fidesz kisajátította a kokárdát azzal, hogy azok hordják tovább a kokárdát, akik a Fideszre szavaznak, hogy megismerjék egymást az utcán, te gyökér paraszt.

Mr. Mojo 2014.02.07. 21:13:33

@Peterpapo: Mer' amúgy a fajtátok olyan büszke kokárdás magyar. :) Há'persze, kicsi fiam. Ti vagytok a nemzet. :)

2llkedő 2014.02.07. 21:15:32

@Mr. Mojo:
„”””Az államnak pártatlannak kell lennie . Nem ügyeskedhet, nem változtathatja kénye-kedve szerint a törvényeket és a szabályokat. Ha az állam részrehajló, és magánérdekek kiszolgálójává alacsonyodik, magánérdekek foglyává teszi a törvényhozást, akkor saját működésének értelmét számolja fel. Ha az állam azt akarja, hogy tiszteljék, akkor tiszteletre méltónak is kell lennie.””””

„”””Magát az államot sem övezi erkölcsi megbecsülés, mert maga sem viselkedett erkölcsös módon. Miközben folyamatos áldozatvállalást várt el polgáraitól, egyre kevesebbet adott cserébe . Az államon sokak szerint valójában nincs már mit tisztelni, maradék tekintélye pedig a korrupciós botrányok sorozatával tovább porladt . Az állam a magánérdekek kiszolgálójává vált, a törvényalkotás lobbicsoportok áldozatául esett .””””

P.Freddy 2014.02.07. 21:15:48

@P.Freddy:

Mármint Orbán Viktor Szentírás Beszéde szerint, még 2002-ből, amikor vonyított mint a vett malac, mert szétkokizták a buksiját.

Hát, nehezen viseli a kokikat, apjától is biztos rosszul esett neki, dehát ezt láttuk dokumentumfilmen is.

Mindentől függetlenül, nehéz a lelkileg sérült seggfejek élete.

2llkedő 2014.02.07. 21:16:15

@Mr. Mojo:
Márai Sándor:

"Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkéből a 'jobboldaliság' címkéjével ismert különös valamit; a tudatot, hogy ő mint 'keresztény magyar ember', előjogokkal élhet e világban; egyszerűen azért, mert 'keresztény magyar úriember', joga van tehetség és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit, aki nem 'keresztény magyar' vagy 'úriember', tartani a markát, s a keresztény magyar markába baksist kérni államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidóbirtokot, potya nyaralást a Galyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában. Mert ez volt a jobboldaliság igazi értelme. S ez a fajta nem tanul. Aki elmúlt harmincéves, és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen; talán megalkuszik, fogcsikorgatva, s mert önző és gyáva: bizonnyal hajlong majd az új rend előtt; de szíve mélyén örökké visszasírja a 'jobboldali, keresztény, nemzeti' világot, amelyen belül olyan szépen lehetett zsidó vagyont rabolni, versenytársakat legyilkolni és aladárkodni a nagyvállalatokban, képzettség és hozzáértés nélkül. (...) Ez a fajta soha nem változik meg. De amíg ezeknek szavuk van vagy befolyásuk, Magyarország nem lesz nemzet."

Peterpapo 2014.02.07. 21:16:25

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Érdekes. Én úgy látom, hogy aki itt anyázik, az a veled egy követ fújó buta belpesti agyatlan barom.

ELÉG VOLT A HAZUG, KÖPÖNYEGFORGATÓ, ALJAS ORBÁN KORMÁNYZÁSÁBÓL!!!!

Peterpapo 2014.02.07. 21:18:54

@Mr. Mojo:

Igen. Mi IS vagyunk a nemzet. Ha teszik neked, ha nem. És nem vagyok a kisfiad te nagyképű mezőgazdasági munkás.

Peterpapo 2014.02.07. 21:20:21

@Mr. Mojo:

Ja és mit fajtázol? Ja, hogy te nem vagy ember? Akkor értem.

sírjatok 2014.02.07. 21:21:23

@_most_: "én a fideszben legjobban az állandó, mindenhonnan folyó, tolakodó propagandát utálom, "

igenigen, pölö itt van ez a cikk is fölöttünk, tiszta fideszimádás az egész, de mindegy is, az indexen eleve csak fideszpropaganda megy egész nap, a blogketrecben különösen tettenérhető ez

Peterpapo 2014.02.07. 21:23:42

@sírjatok:

Tipikus érvelés. Csak az Index létezik mi? MTV1, MTV2, Duna Tv, Tv2, Hír Tv, Magyar Nemzet, Class FM hírei, stb, stb, stb. Ezeket valahogy nem soroltad fel.

Peterpapo 2014.02.07. 21:24:40

Ja és az Erzsébet utalvány reklámja sem tolakodó fidesz reklám mi?

P.Freddy 2014.02.07. 21:24:44

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Kapjátok be majmok !
Szopni fogtok !"

Így van! Mindenki szopni fog aki nem nyalja a mi hős, árvíztűrő tükörfúrógép vezérünknek a finom, langyosmeleg, sárgaízű szaftos seggét!!!

CSAK A FIDESZ!!!
CSAK A FIDESZ!!!
CSAK A FIDESZ!!!

ÉLJEN, ÉLJEN ORBÁN VIKTOR!!!
ÉLJEN, ÉLJEN ORBÁN VIKTOR!!!
ÉLJEN, ÉLJEN ORBÁN VIKTOR!!!

ÉS A FELCSÚTI STADION IS ÉLJEN, ÁLLJON SOKÁIG!!!
ÉS A FELCSÚTI STADION IS ÉLJEN, ÁLLJON SOKÁIG!!!
ÉS A FELCSÚTI STADION IS ÉLJEN, ÁLLJON SOKÁIG!!!

Fulek 2014.02.07. 21:34:38

@P.Freddy: Te már csak tudod...
@Peterpapo: ATV, Klubrádió, Népszabadság, Story4 (Hír24), index, népszava, 444, vidéki megyei újságok..., ezek a balhoz köthetőek mind, ja és előtte, a szoci regnálásban, MTV és a többi is, a Hírtv, és magyar nemzet kivételével...

2014.02.07. 21:36:36

Nagyon jó poszt.

2014.02.07. 21:37:47

@P.Freddy: Én nem bánom,ha letérdelsz mindegyik fidesznyik elé és lepippantod őket egyesével.
Váljék egészségedre.

Lovag Mihály 2014.02.07. 21:42:20

@félázsiai 2llkedő: 2014.02.07. 20:17:16

a ciántabletta ismerős?

Szociknak vége 2014.02.07. 21:52:32

A fideszutálatról írkálhattok még 12 évig. Kit érdekel.

Lovag Mihály 2014.02.07. 21:57:09

@Brúsz Pringstein: engem! kifejezetten szórakoztat ez a vergődés, és egyre jobban megerősít a döntésemben, h kire tegyem a voksomat. kibaszott kontraproduktív ez az egész.

ikonka 2014.02.07. 22:01:22

Minden bizonnyal a fidesz is hibás abban, hogy ilyen megosztott mindenki. De a kedves posztolónak nagyon szívesen bemutatok nála sokkal intelligensebb, határozott értékrendű, szilárd értékítéletű vallásos embereket. Fröcsög az irracionális gyűlölet minden sorodból. Minden politikai párt az érdekei mentén/mellett politizál- ilyen a politika természete. Te viszont szimplán egy nagyképű, unintelligens barom vagy.

arisztokrata 40+ 2014.02.07. 22:17:44

jó jel
A fizetett bloggerek tajtékoznak, gyülölnek.
Vesztüket érzik.
Csak így tovább

P.Freddy 2014.02.07. 22:18:10

@ikonka: Sose felejstd el a "kokárdát", meg hogy a "Haza nem lehet ellenzékben".

Amíg ezért nem kér bocsánatot 5 millió embertől, addig sajnos unintelligens, hatalomőrült, irracionális, birkatapló paraszt. Aki nyalja a seggét, arról nincs véleményem.

Szociknak vége 2014.02.07. 22:24:42

@arisztokrata 40+: Ilyen ez, kemény.

Werber helyében előre kérném a sikerdíjat, mert nem fogja tudni behajtani a bukott szocikon.

Peterpapo 2014.02.07. 22:45:38

@Fulek: Heti Válasz, Duna Tv, Helyi téma, stb ezek mindig is a fideszhez voltak köthetőek. Na siránkozz van bőven nekik is!

Egyallampolgar 2014.02.07. 22:47:14

Élvezettel lehet itt áztatni az aljas narancs elvtársakat, de a tragédia az hogy az ellenzéke nem aljas hanem nyálcsorgató idióta.
Nem nem ez sem baj. A baj az, hogy a nácikon kívül választók többsége elhitte ezek közül kell választani.

fda 2014.02.07. 22:54:25

Ez a poszt jó jel!

A ballib agyatlan mszp tábor a vesztét érzi.

Azért olyan szép egy kommunista utódpárttól azt hallgatni, hogy a demokráciát félti attól, aki elsőként mondta ki, hogy ruszkik haza.

Szociknak vége 2014.02.07. 22:57:34

@fda: A vesztüket nyár óta érzik.

Most már tudják, hogy nem mindennapi buktában lesz részük, és ezzel az mszp-nek vége. Feri majd csinál valamit velük.

Peterpapo 2014.02.07. 22:57:58

@Brúsz Pringstein: @Lovag Mihály:

Azokon már nem lehet segíteni akiket nem érdekelnek a tények. Ezzel lapjában véve nincs is gond, a baj az, hogy túl sok ilyen ember van.

Peterpapo 2014.02.07. 22:59:41

@fda:

A Fidesz tele van volt kommunistával és most az oroszokkal paktáltak le. Ez egy kicsit sem zavar téged? És még az mszp-sek agyatlanok?? Röhejes vagy.

Szociknak vége 2014.02.07. 23:00:19

@Peterpapo: igy van én sem értem hogy lehet még a Böszmefogásnak 18%-a.

Te érted?

Szociknak vége 2014.02.07. 23:01:19

@Peterpapo: A fidesz vezetésben nincs egy ex komcsi vezető sem és nem is volt.

Az oroszok hatalmas kapitalisták.

Szúnyog 2014.02.07. 23:05:03

@Peterpapo: Roszz hírem van Péter bátyó. Már sosem fogsz ultizni a munkásőr laktanyában.

Peterpapo 2014.02.07. 23:20:38

@Brúsz Pringstein:

Pedig ez még érthető, mert nem annyira sok, mint azok, akik Viktort imádják. Igaz abból az egy is sok lenne.

No akkor nézzük a Fidesz vezetést:

Orbán Viktor: Politikai pályafutását gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte.Politikai hozzáállása saját elmondása alapján a honvédségben eltöltött idő alatt változott meg gyökeresen, ahonnan teljesen más emberként távozott. Korábban a szocialista rendszer naiv és elkötelezett híve volt.

Kövér László: KISZ-titkár, 1983 óta a szakkollégiumi mozgalom tagja. 1986. február-szeptember között az Magyar Szocialista Munkáspárt (MSZMP) Központi Bizottsága Társadalomtudományi Intézete ifjúságkutató csoportjának munkatársa volt. 1988 novemberében a frissen alakult Magyarországi Ifjúsági Szervezetek Országos Tanácsa (MISZOT) alelnöke lett (a másik MISZOT alelnök Gyurcsány Ferenc volt). A szervezetben nem választottak elnököt, a kollektív vezetést a választmány látta el.

Peterpapo 2014.02.07. 23:22:17

@Szúnyog:

Ennek két fő oka is van. Sosem voltam munkásőr és nem tudok ultizni. Te viszont még megteheted, ha a bolsi országvezető újra alakítja a munkásőrséget.

ikonka 2014.02.07. 23:28:29

@P.Freddy: annyi politikust, és azt utálsz, akit csak akarsz. az egy dolog. de ennél többről van itt szó. akinek más a véleménye, az biztos ostoba, birka, megtéveszthető, buta, vallásos stb. ne aki ilyent gondol, annál a második lépés ezen polgárok választójogának megvonása, véleményének figyelmen kívül hagyása- persze az ő érdekükben is. így működött a diktatúra.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.07. 23:33:33

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Szeretném azt a kutatási eredményt látni, ahol a teljes választásra jogosultak között 66% szavazna a fideszre!

Ha nem tudsz ilyet produkálni, akkor hazug vagy.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.07. 23:36:04

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

fn.hir24.hu/itthon/2002/04/19/orban_viktor_kerte_szavazoit_hogy/

"Péntek az utolsó lehetőség a pártoknak, hogy egymásra licitáljanak ígéreteikben és rágalmaikban egyaránt, a vasárnapi második fordulót megelőző kampánycsend előtt. Még csütörtökön is felmerült a lehetősége annak, hogy egy tv-csatornán lesz Orbán-Medgyessy vita, ehelyett azonban a pártok saját rendezvényeiken "erősítenek". Kokárda nélkül menjenek szavazni a Fidesz támogatói, hogy ne látszódjék, kit kívánnak voksukkal támogatni - ezt Orbán Viktor kérte az MTV-n adott nyilatkozatában, azzal összefüggésben: felmerült, hogy a választókörzetekben nem lepecsételt - azaz később az ellenőrzésnél automatikusan érvénytelennek tekintendő - szavazólapokat adnak a jobboldali szavazóknak. •[Világgazdaság]"

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.07. 23:41:29

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Nyuszi! Az, hogy a mandátumok kétharmadát szerzi meg valaki, nem ugyanaz azzal, amit te írtál, idézem: "A Nép 2/3 elégedett a Kormánnyal! "

Ne légy ennyire egyszerű! Ez már szánalom!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.02.07. 23:42:45

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

Ez egy nagyon komoly érv volt az állításod igaza mellett!

Nem szégyelled magad, hogy bármely hazugságod megcáfolása a guglinak még egy másodpercébe sem kerül?

Szociknak vége 2014.02.07. 23:45:52

@Peterpapo: HÖK ös nem lehetett úhgyhogy KISZ titkár volt. Ezt mindenki szembe tudja rakni a bolsikkal, aki nem tökhülye.

Szociknak vége 2014.02.07. 23:47:43

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Senkit nem érdekel mivel elégedett a nép. Ilyen a drmokrácia.

P.Freddy 2014.02.07. 23:55:12

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!:

ÉLJEN A FIDESZ ÚJABB 2/3-OS GYŐZELME!!!
ÉLJEN A FIDESZ ÚJABB 2/3-OS GYŐZELME!!!
ÉLJEN A FIDESZ ÚJABB 2/3-OS GYŐZELME!!!

LE A NEM-FIDESZ SZAVAZÓKKAL!!!
LE A NEM-FIDESZ SZAVAZÓKKAL!!!
LE A NEM-FIDESZ SZAVAZÓKKAL!!!

MINDEN TÁMOGATÁST KIZÁRÓLAG A FIDESZ_SZAVAZÓKNAK!!!
MINDEN TÁMOGATÁST KIZÁRÓLAG A FIDESZ_SZAVAZÓKNAK!!!
MINDEN TÁMOGATÁST KIZÁRÓLAG A FIDESZ_SZAVAZÓKNAK!!!

ÉLJEN PÁRTUNK ÉS VEZÉRÜNK, ORBÁNC VIKTOR!!!
ÉLJEN PÁRTUNK ÉS VEZÉRÜNK, ORBÁNC VIKTOR!!!
ÉLJEN PÁRTUNK ÉS VEZÉRÜNK, ORBÁNC VIKTOR!!!

2llkedő 2014.02.08. 08:42:33

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Ha valaki nem tudná, hogy mit is jelent az, hogy gyűlölet, akkor megismerheti a kormánypárti hozzászólóktól.

2llkedő 2014.02.08. 08:45:49

@ikonka: "De a kedves posztolónak nagyon szívesen bemutatok nála sokkal intelligensebb, határozott értékrendű, szilárd értékítéletű vallásos embereket."

Vezesd elő őket!

GöTi 2014.02.08. 15:02:38

"Nekem se miniszterelnök, se parlamenti párt ne mondja meg, hogy hány gyerekem legyen"

Ha szabadna kérnem, akkor neked és a többieknek is csak annyi gyereked legyen, amennyit a becsülettel megkeresett, bevallott, adózott jövedelmedből biztonságban el tudsz tartani, munkavégző értékteremtő emberré fel tudsz nevelni.

Ha csak ez teljesülne ebben az országban a következő 10 évben, máris óriásit lépnénk a demokrácia alapjainak lerakása felé, amitől most még rendkívül messze vagyunk.

harkányi 2014.02.09. 09:52:39

Hazugságok, féligazságok, itt-ott igaz állítás. Az első mondat igaz lehet, de az mindjárt meg is határozza a többit: “Gyűlöletem kezdete a 90-es évek elejére datálható…” Aki gyűlöl az soha nem lát tisztán, nem is akar,az nem keresi az igazságot az örül, hogy a kis frusztrált életéért hibáztathat valakit. Ez egy betegség, amihez szakember kell!

zotyesz11 2014.02.09. 10:59:09

"A haza nem lehet ellenzékben! Mondta Orbán Viktor pár héttel a 2002-es vereség után. Ezzel gyönyörűen szembeköpve mindenkit, aki nem rájuk szavazott. Mert ők a haza, a nemzet... Kifordul az ember bele."

Már megbocsáss, de nem a megosztók és a gyűlölködők gondolkodnak így? Vagy legalábbis az értelmezésed elég rosszhiszemű...

"Én még elegánsan győzni/veszíteni tudó fideszest nem láttam. Lehet, hogy van ilyen, de jól rejtőzhet valahol."

Mit értünk az alatt, hogy elegánsan?
Mint mikor a Feriék 2010-ben kijelentették, hogy minden úton-módon akadályozni kell a Fideszt.
Azt hogy konstruktív ellenzékké válnának, azt hallotta valaki bármelyik mszp-és szájából?

"Megvédjük a magánnyugdíjakat!"
HOPPÁ!
Ez nem úgy hangzott, hogy:
"Megvédjük a nyugdíjakat!"
[Kis guglizás után tényleg találtam olyan szórólapokról szóló cikket, ahol "Megvédik a nyugdíjpénztárakat!", élőben sajnos nem találkoztam vele.
Viszont ott nem a privatizációtól akarták megvédeni a nyugdíjpénztárakat?]

Ez a Birkamenetezés, ez nem olyan izé, sértő dolog?
Csak mert emiatt nem biztos, hogy túl sok megértésre számíthattok...

bbwd 2014.06.19. 15:39:07

micsoda idióta poszt és sötét poszter...

vittore 2014.06.20. 10:37:47

Sokszor nekiláttam, hogy leírjam, hogy én miért utálom a Fideszt és a nyáját, de a második mondat után annyira felhúztam magam, hogy feladtam. A cikk tökéletesen leírja azt amit én is gondolok. Nem fekete -fehéren látom a két oldalt, a baloldalon is sok lámpavasra való féreg van és a mostani kormány több intézkedésével teljesen egyet tudok érteni. Itt inkább a Fideszes mint állatfaj leírása volt helytálló. Viszont a módszereik, mentalitásuk, úgy látszik tökéletesen megfelel a magunkfajta nyugathoz tartozni akaró, valójában balkáni népnek.
süti beállítások módosítása